AD MEMO

AD MEMO je nový inovativní produkt naší společnosti, uvedený na trh na konci roku 2023, který vytváří sofistikovaný model elektronické evidence zdravotnických prostředků propojeného s hlídáním termínů.

Převratný je zejména v tom, že kromě vedení karet zdravotnických prostředků, uživatele v předstihu upozorňuje na objednávání servisů, PBTK, ověření nebo revizí. Činí to formou mailů, které se opakují v přednastavených intervalech, dokud uživatel nepotvrdí, že objednání úkonu bylo provedeno. Zároveň při notifikaci uživatel obdrží mailem informaci o jaký přístroj se jedná, jaký úkon dokdy má objednat a zobrazí se mu přímo kontakty na servisní firmu. 

Po provedeném úkonu pak nově začíná počítat čas k dalšímu předepsanému servisnímu zásahu podle nastaveného algoritmu.

Systém může obsluhovat sám uživatel nebo my jako administrátoři, a pokud byste nechtěli ztrácet čas, nabízíme i možnost, že Vám elektronickou agendu spojenou s hlídáním termínů založíme my.

Pokud máte o produkt zájem, informujte se na tel. 775 679 982.

Pro uživatele je vstup do administrace zde:
Co AD MEMO umí:
  • Vede evidenční karty zdravotnických prostředků
  • Hlídá termíny servisních úkonů, PBTK, ověření atd.
  • Online informuje o kontaktech na servisní firmu
  • Automaticky nastaví další termín podle data zásahu
  • Archivuje dokumentů, protokoly, návody apod.