AD MEMO je nový inovativní produkt naší společnosti, uvedený na trh na konci roku 2023, který vytváří sofistikovaný model elektronické evidence zdravotnických prostředků propojeného s hlídáním termínů.
Převratný je zejména v tom, že kromě vedení karet zdravotnických prostředků, uživatele v předstihu upozorňuje na objednávání servisů, PBTK, ověření nebo revizí. Činí to formou mailů, které se opakují v přednastavených intervalech, dokud uživatel nepotvrdí, že objednání úkonu bylo provedeno. Zároveň při notifikaci uživatel obdrží mailem informaci o jaký přístroj se jedná, jaký úkon dokdy má objednat a zobrazí se mu přímo kontakty na servisní firmu.
Po provedeném úkonu pak nově začíná počítat čas k dalšímu předepsanému servisnímu zásahu podle nastaveného algoritmu.
Systém může obsluhovat sám uživatel nebo my jako administrátoři, a pokud byste nechtěli ztrácet čas, nabízíme i možnost, že Vám elektronickou agendu spojenou s hlídáním termínů založíme my.
Pokud máte o produkt zájem, informujte se na tel.
775 679 982.
Pro uživatele je vstup do administrace zde: