Plná čekárna pacientů, nekončící boj se zdravotními pojišťovnami, úřady, kontrolami hygieny, SÚKLu, Finanční správy, Inspektorátu práce, SÚJB a dalších institucí, ÚZIS, mzdy, daně, GDPR, bezpečnostně technické kontroly, revize, BTK zdravotnických prostředků, proškolování zaměstnanců, sledování zdravotní způsobilosti...atd....atd.
Necítíte se už být tím unaveni? Většina našich klientů ano. Není v lidských silách dělat naplno svoji práci - tzn. léčit lidi a vedle toho být účetním, bezpečákem, hasičem, hygienikem, personalistou, právníkem, metrologem, odpadářem, údržbářem a kdoví čím ještě. Na jednu stranu jsou některé věci v zájmu lékaře i pacienta, na druhé straně silná administrativní zátěž už bere chuť na Vaše základní poslání, na to, proč jste se rozhodli věnovat roky náročnému studiu a odpovědné práci.
Už na počátku Vás musíme upozornit, že nejsme spasitelé ani kouzelníci. Můžeme Vám velmi pomoci, odbourat mnoho starostí, zbavit Vás hrozeb sankcí, nastavit činnosti, ale neuděláme to bez úzké součinnosti s Vámi a Vašimi zaměstnanci. Neumíme vykouzlit neexistující doklady ke starým přístrojům - zdravotnickým prostředkům, neumíme zařídit na pojišťovnách smlouvy bez výběrových řízení a další věci, které řada firem dovede naslibovat.
Po letech praxe již znáte řadu povinností a o mnohých se dovídáte "za pochodu". Nacházíme velmi málo praxí, které by měly v pořádku základ předpisové základny. Proto také většina lékařů před ohlášenou kontrolou začíná panikařit, a mnohdy zcela oprávněně.
My Vám nabízíme možnost klidného spaní při vědomí, že máte vše splněno, procesy v ambulanci nastaveny tak, aby vyhovovaly platné legislativě a dokumenty v pořádku a na místě, kde je vždy bez potíží najdete. Budeme Vašimi partnery při provozu prosperující zdravotnické praxe. Najdete u nás odpovědi na většinu otázek a navrhneme řešení problémů. A co více, budeme se na něm aktivně podílet.
Pojďme si tedy říci, co pro Vás můžeme udělat:
Na začátku projdeme veškerou Vaši agendu týkající se provozu ambulance, základních dokumentů, povinné dokumentace a podle výsledku auditu uspořádáme a doplníme chybějící dokumenty.
Nyní se už patrně děsíte toho, co všechno nemáte a říkáte si, i kdyby mi to udělali, jak to pak udržím v odpovídajícím stavu?
A to je druhá část služby KOMPLEX. Kromě pravidelných školení aspoň jednou ročně provádíme i audit stavu pracoviště a dodržování postupů. Jinými slovy - snažíme se Vám pomáhat s tím, aby ambulance fungovala po všech stránkách co nejlépe. Jde totiž i o naši odpovědnost, protože tu s podpisem smlouvy přebíráme.
Poslední dílek služby se týká našeho vztahu ke klientovi. Jde nám o to, abyste se na nás obraceli i s jinými problémy než jen s legislativou a běžným provozem ambulance. Můžeme Vám pomoci s úvěry, nákupy vozidel nebo technologií nebo jinými problémy, se kterými se můžete při podnikání setkat.
Tel.: +420 734 763 336 , e-mail: info@admedica.cz © AD MEDICA, 2023